2e Lijns Servicedeskmedewerker IT

Noord-Holland 36 u p/w 12 maanden MBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Binnen het team Service werkplekzijn we op zoek naar twee 2de lijns Servicedeskmedewerker IT.
Als 2de lijns Servicedeskmedewerker kom jij te werken binnen het team Customer Service, welke deel uit maakt van de Solution Werkplek. Jij zorgt voor een adequate aanmelding, registratie, afhandeling en oplossing van de diverse meldingen die via Topdesk binnenkomen.
We werken aan snel resultaat en continu verbeteren. Een uitdagende en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is voor jouw nieuwe ideeën.

Dit ga je doen:

• Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten, (aan)vragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers en de registratie hiervan
• Het inspoelen, klaarmaken, uitgeven en innemen van devices
• Het aanvullen en up to date houden van het kennissysteem en handleidingen
• Het ondersteunen van collega’s ten aanzien van applicaties en gebruik van devices. Dit kan remote, bij de servicebalie of op de betreffende locatie
• Schakelen met collega IT-specialisten of externe partijen, zoals leveranciers
• Het meewerken aan een continue verbetering van processen en professionalisering

De IT organisatie van Waternet is onderverdeeld in een hoofdafdeling Infrastructuur en Werkplek met 2 afdelingen Infrastructuur en Werkplek. Werkplek is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan de medewerkers van Waternet met als doelstelling: Iedereen kan altijd en overal werken”. Binnen de gehele digitalisering wordt Agile gewerkt. Dit is zowel Scrum als Kanban.
Werkplek is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan alle (circa 2000) medewerkers van Waternet. Het team Werkplek bestaat uit 3 teams: Customer Service, Support en Desktop. Dit zijn in totaal 34 FTE. Team Customer Service is 1 van deze 3 teams.
Het team Service Werkplek is verantwoordelijk voor de juiste en veilige werking van Waternet devices, die worden gebruikt door collega’s. Denk hierbij aan laptops, mobiele telefoons, thin clients, dockingstations, (non)multifunctionals en narrowcastingsystemen.
Collega’s worden ondersteund in het gebruik door het oplossen van storingen en afhandelen van verzoeken.
Het team Customer Support is o.a. verantwoordelijk voor alle decentrale hardware binnen Waternet.
Het team Customer Desktop is verantwoordelijk voor het leveren van de werkplek, het mobile device management, het packagen van applicaties en de 3e lijns servicedeskvragen. Naast een VDI werkplek gebaseerd op VMware Horizon wordt er ook gebruik gemaakt van laptops en fysieke desktops op basis van Windows 10. De laptops worden beheerd door Microsoft Intune, AVD, AD, Ivanti Automation en Workspace Control (Voorheen RES).

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je hebt minimaal 4 jaar relevante werkervaring met werken op een ICT servicedesk.
  • Je hebt een afgeronde ICT-opleiding, minimaal op MBO niveau 4.
  • Je hebt werkervaring met vastleggen en delen van kennis bijvoorbeeld door het opstellen rapportages en door het werken en maken van kennisitems.
  • Je hebt werkervaring met afhandeling van ICT incidenten en wijzigingen.
  • Je bent ITIL- V3 of V4 Foundation gecertificeerd.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B en bereid in een bestelbus te rijden.
Wensen bij de opdracht:

  • Je hebt ervaring met Topdesk of soortgelijke applicatie.
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met Agile/scrum werken.
  • Je hebt behaald of bezig om te behalen: MD-100 en/of MD-101/MD-102: Windows Client gecertificeerd en MS-900.
  • Je bent in het bezit van een Havo diploma.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-07221
Locatie Amsterdam
Startdatum 19 november 2024
Einddatum 19 november 2025
Optie op verlenging Nee
Uren per week 36 u p/w
Intakegesprek 7 november 2024
Sluitingsdatum 4 november 2024 08:00

Kan ik je op weg helpen?

Albert de Feij

a.defeij@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 204 34
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail