Assetmanager Portefeuille Bereikbaarheid

Utrecht 32-36 u p/w 6 maanden HBO;Universitair
Swoosh-headers

Functieomschrijving

De Vastgoedorganisatie Utrecht treedt op als eigenaar van het vastgoed van de gemeente Utrecht. Het gaat in totaal om zo’n 1.000 objecten. Ons hoogste pand is de Dom, ons grootste pand het Stadskantoor. En ook van vastgoed als buurthuizen, brugwachtershuisjes, schoolgebouwen, (fiets)parkeervoorzieningen en theaters/ muziekpodia, zwembaden en sportgebouwen zijn we eigenaar. Deze opdracht valt binnen het cluster Ruimtelijke Ontwikkeling & Bereikbaarheid.

Als Assetmanager treed je op als eigenaar en ben je verantwoordelijk voor een tevreden klant in een rendabel en gezond pand. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille en behandelt en coördineert hun vragen binnen de gemeente. In het geval van autoparkeergarages is de Gemeentelijke afdeling Vastgoedexploitatie onze huurder. Deze afdeling draagt zorg voor de operationele exploitatie waaronder dagelijks beheer en onderhoud. Als assetmanager stuur je op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende objecten in financieel, juridisch en technisch vlak. Hiervoor heb je veel contact met onze financials, juristen, administratieve medewerkers, technische collega’s en collega's van Vastgoedexploitatie. Daarnaast heb je contact met samenwerkingspartners zoals marktpartijen en woningcorporaties. We hebben zowel openbare als belanghebbenden- (abonnementhouders) parkeergarages in eigendom. We kopen soms bestaande parkeergarages aan en krijgen nieuw gebouwde parkeergarages in beheer. Daarnaast geven we o.a. uitvoering aan de transitie tankstations. Ook ben je bestuurslid in verschillende VvE's van parkeergarages.

Taken:

  • Eigenaarsrol: Je vervult de eigenaarsrol en stuurt op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende objecten in financieel, juridisch en technisch vlak. Hiervoor heb je veel contact met onze financials, juristen, administratieve medewerkers en technische collega’s.
  • Eerste aanspreekpunt: Je bent het eerste aanspreekpunt voor je huurders/gebruikers, bezoekt hen regelmatig (al dan niet samen met de collega van technisch beheer) en behandelt en coördineert hun vragen.
  • Onderhandelingen: Het voeren van onderhandelingen en het vastleggen van de afspraken bij het aangaan/ verlengen van (huur)overeenkomsten.
  • Contractmanagement: Contractmanagement.
  • Projectleiding: Bij complexe MJOP-projecten treed je op als opdrachtgever richting de Gemeentelijke projectleider.
  • Beheer nieuwe voorzieningen: In samenwerking met de technische collega's (voorbereidingen treffen voor het) in beheer nemen van nieuwe parkeervoorzieningen (aankopen of nieuw opgeleverde projecten).
  • Trends en ontwikkelingen: Op de hoogte blijven van trends –en ontwikkelingen binnen parkeren. Zo volg je ontwikkelingen rondom elektrisch laden en brandveiligheid van gebouwen.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau.
Wensen bij de opdracht:

  • Je hebt een hbo of wo-opleiding afgerond in de richting van Vastgoed.
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt werkervaring binnen een gemeente.
  • Je hebt ervaring in de private vastgoedsector.
  • Je hebt werkervaring met portefeuille mobiliteit/bereikbaarheid.
  • Je hebt ervaring met betrekking tot technisch beheer.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-06550
Locatie Utrecht
Startdatum 15 oktober 2024
Einddatum 31 mei 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 32-36 u p/w
Intakegesprek 7 oktober 2024
Sluitingsdatum 27 september 2024 07:30

Kan ik je op weg helpen?

Albert de Feij

a.defeij@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 204 34
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail