Assetmanager Vastgoed Opvang, Welzijn en Zorg

Zuid-Holland 32 - 36 u p/w 12 maanden Universitair
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Waar ben jij van?
Jij bent van het beheren van objecten. Maar ook van het organiseren van een nieuwe beheerorganisatie. Het betreft een drukke en veelzijdige functie waarbij jij een belangrijke bijdrage levert aan de markante en iconische vastgoed objecten van onze stad!

Jouw functie
Als Assetmanager bij Vastgoed ben je samen met de accountmanager,-medewerker(s) en technisch projectmanagers verantwoordelijk voor het beheren van onze objecten in de portefeuille Welzijn & Zorg (W&Z). Denk hierbij aan huizen van de wijk, nacht- en winteropvang en opvang van kwetsbare doelgroepen.
Na de inval in Oekraïne heeft de gemeente Rotterdam in korte tijd ruim 2000 opvangplekken gerealiseerd. Dit alles is vanuit een crisisorganisatie opgestart maar de opgave is breder geworden. Nu komen daar ook de statushouders en de economisch daklozen bij.
Omdat de opgave van de crisisopvang structureel lijkt te zijn en vergelijkbaar is met de W&Z portefeuille is het een logische stap om de crisisorganisatie samen te laten gaan met het bestaande team. Samen met de teamleider en het team heb je de taak een nieuwe organisatie inrichting op te zetten.

Als assetmanager ben je het eerste aanspreekpunt voor de huurders en collega’s met betrekking tot de objecten in beheer. Je stuurt je collega’s inhoudelijk aan op het contractbeheer, administratie en onderhoud. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en verwerken van de periodieke begrotingen (P&C-cyclus). En je bent opdrachtgever van diverse (her)ontwikkelprojecten in de W&Z portefeuille. Daarnaast ben je ook kwartiermaker voor de samengestelde portefeuilles van W&Z en Opvang om een nieuw inrichtingsprincipe voor de organisatie op te stellen en te implementeren. Zo draag je bij aan het beheer en de organisatie van onze vastgoed objecten.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je bent in bezit van een afgeronde WO opleiding in de richting MSRE/Vastgoed & Makelaardij (of gelijkwaardig).
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met portefeuillemanagement en/of assetmanagement met vastgoedportefeuilles.
  • Je hebt ervaring met CREM.
  • Je hebt kennis van financiën en beheer van vastgoed.
  • Je hebt kennis van ontwikkelingen in de vastgoedmarkt.
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving (o.a. huurrecht).
  • Je hebt ervaring met het opstellen, beoordelen en bijhouden van de begroting.
Wensen bij de opdracht:

  • Je hebt kennis van ontwikkelingen in de Rotterdamse vastgoedmarkt.
  • Je hebt kennis van en ervaring met het vastgoedinformatiesysteem en het financiële systeem Oracle.
  • Je hebt ervaring met het werken in een politiek bestuurlijke en complexe omgeving.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met portefeuillemanagement met vastgoedportefeuilles in de maatschappelijke vastgoedsector.
  • Je hebt ervaring met reorganisaties en/of het opzetten van nieuwe organisaties.
  • Je hebt een aanvullende opleiding op het gebied van vastgoed of makelaardij.
Competenties:
Met jouw proactieve en ondernemende instelling zit het wel goed. Bovendien weet je wat je kunt, dus ben je in staat om zelfstandig te werken en weet daarin ook creatief te zijn. Door jouw doortastendheid, flexibele instelling en vastgoedkennis weet je resultaten te bereiken.

Daarnaast ga je zeker slagen in deze rol als je:
  • op details let en nauwkeurig te werk gaat;
  • denkt in oplossingen, die binnen de gestelde kaders passen;
  • in staat bent om verschillen in bijvoorbeeld standpunten of inzichten naar elkaar toe te brengen.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-08045
Locatie Rotterdam
Startdatum 10 december 2024
Einddatum 10 december 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 32 - 36 u p/w

Sluitingsdatum 25 november 2024 06:00

Kan ik je op weg helpen?

Albert de Feij

a.defeij@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 204 34
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail