Functieomschrijving
Team KCC aansturen: - roosters- planning- bezetting in de lijn- rapportages maken-
samenwerking met vakafdelingen- monitoring op kwaliteit.
Als teamleider stuur je, in samenwerking met je collega-teamleider, operationeel een team van circa 30 medewerkers aan. Je bent verantwoordelijk voor goede gemeentelijke dienstverlening, en daarin werk je samen met alle collega’s van team KCC. Je coacht en motiveert medewerkers in goede gespreksvoering, en je bent medeverantwoordelijk voor het verzorgen van rapportages, roosters en bezetting. Je bent de spil van het klantcontactcentrum; bij vragen, onverwachte situaties, storing of escalatie houd jij je hoofd koel en weet jij hoofd- van bijzaken te onderscheiden!
Je stuurt op resultaten en kpi's en je bewaakt tevens de kwaliteit van de uitvoering, de werkplanning en de budgetten. Ook stel je kostenberekeningen op. Hiernaast optimaliseer je de werkprocessen en lever je een actieve bijdrage aan de ontwikkeling van de afdeling en het cluster.
Wat wordt er van jou gevraagd?
Eisen voor de opdracht:
- Je bent een stevige leidinggevende met een hands-on mentaliteit die doelgericht aan het werk gaat en in oplossingen denkt. Je handelt effectief in een dynamische en snel veranderende omgeving.
- Je bent creatief, gedreven en stuurt op resultaten en dit alles gecombineerd met gevoel voor humor en relativeringsvermogen.
- Je hebt ervaring in de gemeentelijke dienstverlening.
- Flexibiliteit, stressbestendig, kunnende multitasken.
- Taalvaardig (woord en geschrift) goed in communicatie en samenwerken.
- Pragmatisch, resultaatgericht, stressbestendig.
- Multi inzetbaar, flexibel.