Hoofd Sectie Dienstverlening

Utrecht 38 u p/w 8 maanden HBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

De werkzaamheden worden verricht binnen de Sectie Interne Dienstverlening& Beheer (Sie ID&B). Het Centraal Militair Hospitaal (CMH)is onderdeel van de Defensie Gezondheidszorg Organisatie (DGO) dat ressorteert onder defensie Ondersteuningscommando (DOSCO).
Het CMH heeft tot doel het verlenen van tweedelijns geneeskundige zorg aan militairen dan wel burgers en hoog-risicoberoepen middels machtiging. Het CMH is gevestigd in Utrecht en in alliantie verbonden met het Universitair Medisch Centrum Utrecht (UMC Utrecht). Het CMH biedt gegarandeerde opvangcapaciteit voor zieke en gewonde repatrianten (role 4 functie). Met de Militaire Bloedbank (MBB) is het CMH systeem- en ketenverantwoordelijk voor de operationele bloedvoorziening van Defensie. 
De Sectie Interne Dienstverlening & Beheer (Sie ID&B) heeft tot doel het verzorgen van diensten op het gebied van huisvestingsmanagement, logistiek en onderhoud van medische en niet medische investerings- en exploitatiegoederen, voorraadbeheer inclusief magazijnfunctie en interne zaken waaronder de 1Loket functie binnen het object CMH gebouw voor meerdere sub gebruikers.
De Sectie Interne Dienstverlening & Beheer bestaat uit een sectiehoofd, hoofd Bureau Beheer, adviseur bureau beheer, senior medisch instrument technici, applicatiebeheerder, assistent beheerder, beheerders infrastructuur, een hoofd Interne Zaken, Administratief medewerkers Interne Zaken, Medewerkers Ondersteuning Zorg, (1e) Receptionisten, Sr medewerker VAM, SAP beheerder en medewerkers verwervingsondersteuning.
Functionaris is belast met het als accountmanager onderhouden van de contacten namens het CMH, het adviseren van het MT CMH over bedrijfsvoering en facilitaire dienstverlening, het onderhouden van netwerken en klantcontacten en leidinggeven aan ID&B.

Werkzaamheden

  1. Voert en onderhoud als accountmanager de contacten namens het CMH, door:
    1. het adviseren bij afspraken met het UMC Utrecht m.b.t. kwaliteit en kwantiteit van dienstverlenende processen en algemeen ondersteunend gebied;
    2. het adviseren en participeren bij het aangaan van nieuwe samenwerkingsverbanden met het UMC Utrecht en overige externe partijen en dit vastleggen in overeenkomsten;
  2. Is verantwoordelijk voor, beslist over en plant de dienstverlening door:
    1. Het afstemmen van de werkzaamheden binnen de sectie Dienstverlening gericht op de realisatie van de facilitaire plannen;
    2. Het mede beslissen over het bedrijfsondersteunende beleid binnen het CMH;
    3. Het afstemmen van de facilitaire dienstverleningsaspecten met het UMCU;
    4. Het dragen van eindverantwoordelijkheid voor de kwaliteit en uitvoering van werkzaamheden binnen de Sie ID&B;
    5. Het optreden als resultaatverantwoordelijke inzake de aan de sectie toegekende opdrachten en/of doelstellingen;
    6. Het periodiek voeren van werkoverleg met de medewerkers van de Sie ID omtrent kwaliteit en voortgang van de opgedragen werkzaamheden.
  3. Adviseert het Management team CMH over (de verbetering van) bedrijfsvoering aspecten en (het verbeteren van) de kwaliteit van de facilitaire dienstverlening van het CMH, door:
    1. Het leveren van een bijdrage aan het activiteitenplan CMH;
    2. Het signaleren van wijzigingen/trends in het pakket van wensen en eisen van klanten en doen van voorstellen ter verbetering/aanpassing;
    3. Het (mede) formuleren van voorstellen ter verbetering van de doelmatigheid en doeltreffendheid van de CMH organisatie en na besluitvorming, het leveren van bijdragen aan het implementeren van deze voorstellen.
  4. Onderhoudt netwerken, klantcontacten en vertegenwoordigt het CMH, door:
    1. Het onderhouden van functionele in- en externe contacten die samenhangen met rollen/processen/kerntaken van het CMH;
    2. Het deelnemen aan overlegkaders en samenwerkingsverbanden terreinen die verband houden met het werkgebied van het CMH;
    3. Het bouwen en onderhouden van in- en externe netwerken in de functionele omgeving va het CMH, informatie uitwisselen, onderhouden van contacten en afstemmen met klanten, externe instanties en derden.
  5. Geeft leiding aan de Sectie Interne Dienstverlening & Beheer.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende functies/ projectmanagement.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring binnen het facilitaire/ logistieke werkveld.
Wensen bij de opdracht:

  • Je hebt HBO(+) Facility of logistiek Management of een (bij voorkeur technische) opleiding op HBO(+) niveau. 
  • Je hebt ervaring met het verbeteren van samenwerken en met elkaar omgaan binnen teams.
Competenties:

  • Samenwerken

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-07232
Locatie Utrecht
Startdatum 1 januari 2025
Einddatum 31 augustus 2025
Optie op verlenging Nog niet bekend
Uren per week 38 u p/w

Sluitingsdatum 1 november 2024 11:00

Kan ik je op weg helpen?

Ronald Verbruggen

r.verbruggen@bluetrail.nl
+31 (0)6 485 772 35
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail