Medewerker Bedrijfsvoering Communicatie

Zuid-Holland 32-36 u p/w 12 maanden HBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Jij beweegt je makkelijk binnen de wereld van financiën, HR, inkoop en externe inhuur. Je hebt oog voor detail en processen en zorgt er daarom voor dat de bedrijfsvoering op orde is binnen de afdeling communicatie.
Als Medewerker Bedrijfsvoering op de afdeling communicatie hebben je een divers takkenpakket.

Belangrijke taken zijn:

  • de werving en administratieve afhandeling van externe inhuur en tijdelijk personeel (inclusief DAS aanbestedingen). 
  • het verzorgen van financiële sturingsinformatie: het (mede) opstellen van periodieke en ad-hoc bedrijfsvoeringsoverzichten (inkoop, HR, FIN, budgetten en tijdschrijven) in overleg met de adviseurs bedrijfsvoering.
  • het begeleiden van het inkoopproces op de afdeling , maken van inkooporders en monitoren
  • optioneel: het inventariseren van de opleidingswensen, het organiseren van opleidingen en onderhouden van contacten met training bureaus. 
Kortom, op een afdeling met communicatieadviseurs ben jij degene die zorgt samen met een klein team dat de bedrijfsvoering van de afdeling communicatie op orde is en soepel verloopt.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding en HBO werk- en denkniveau.
  • Je heb ervaring met Excel en het maken van draaitabellen.
  • Je beschikt over goede adviesvaardigheden.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van boekhouden en administratie.
Wensen bij de opdracht:

  • Je hebt ervaring met werken binnen een gemeente.
  • Je hebt kennis van Oracle en/of Cognos.
Competenties:
Je bent secuur en handig met cijfers en oplossen van (administratieve of financiële) problemen. Je kan goed zelfstandig werken, maar ook in een klein team. Je vindt het leuk om vanaf het eerste advies tot aan de laatste administratieve/financiële afhandeling bij het proces betrokken te zijn en dingen zelf uit te puzzelen. Je werkzaamheden hebben een uitvoerend karakter, maar we verwachten van jou ook de nodige assertiviteit. Wij hebben onze bedrijfsvoering goed voor elkaar, maar vanwege zwangerschapsverlof van één van onze medewerkers kunnen we wel wat extra hulp gebruiken. Je maakt dan deel uit van een leuk team met twee adviseurs, een andere medewerker bedrijfsvoering en een secretariaat.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-07335
Locatie Rotterdam
Startdatum 15 november 2024
Einddatum 15 november 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 32-36 u p/w

Sluitingsdatum 31 oktober 2024 06:00

Kan ik je op weg helpen?

Anouk van der Pijl

a.vanderpijl@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 192 57
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail