Functieomschrijving
Jij beweegt je makkelijk binnen de wereld van financiën, HR, inkoop en externe inhuur. Je hebt oog voor detail en processen en zorgt er daarom voor dat de bedrijfsvoering op orde is binnen de afdeling communicatie.
Als Medewerker Bedrijfsvoering op de afdeling communicatie hebben je een divers takkenpakket.
Belangrijke taken zijn:
- de werving en administratieve afhandeling van externe inhuur en tijdelijk personeel (inclusief DAS aanbestedingen).
- het verzorgen van financiële sturingsinformatie: het (mede) opstellen van periodieke en ad-hoc bedrijfsvoeringsoverzichten (inkoop, HR, FIN, budgetten en tijdschrijven) in overleg met de adviseurs bedrijfsvoering.
- het begeleiden van het inkoopproces op de afdeling , maken van inkooporders en monitoren
- optioneel: het inventariseren van de opleidingswensen, het organiseren van opleidingen en onderhouden van contacten met training bureaus.
Wat wordt er van jou gevraagd?
Eisen bij de opdracht:
- Je hebt een afgeronde HBO opleiding en HBO werk- en denkniveau.
- Je heb ervaring met Excel en het maken van draaitabellen.
- Je beschikt over goede adviesvaardigheden.
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van boekhouden en administratie.
- Je hebt ervaring met werken binnen een gemeente.
- Je hebt kennis van Oracle en/of Cognos.
Je bent secuur en handig met cijfers en oplossen van (administratieve of financiële) problemen. Je kan goed zelfstandig werken, maar ook in een klein team. Je vindt het leuk om vanaf het eerste advies tot aan de laatste administratieve/financiële afhandeling bij het proces betrokken te zijn en dingen zelf uit te puzzelen. Je werkzaamheden hebben een uitvoerend karakter, maar we verwachten van jou ook de nodige assertiviteit. Wij hebben onze bedrijfsvoering goed voor elkaar, maar vanwege zwangerschapsverlof van één van onze medewerkers kunnen we wel wat extra hulp gebruiken. Je maakt dan deel uit van een leuk team met twee adviseurs, een andere medewerker bedrijfsvoering en een secretariaat.