Projectleider Multifunctionele Accommodatie Bavel

Noord-Brabant 24 u p/w 9 maanden Universitair
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Ben jij een stevige projectleider die de vastgoedkant van het project vertegenwoordigd en tegelijkertijd ook het effect op de meerjarige exploitatie van het object mee laat wegen in zijn advies en acties?

Introductie
De gemeente Breda is in bezit van een vastgoedportefeuille die sterk varieert in aard en omvang. De ambitie van de stad is groot en in lijn met die ambitie worden verschillende projecten gestart. Afdeling Vastgoedbeheer is op zoek naar een projectleider die team Vastgoedbeheer de komende tijd kan ondersteunen met advies, regie en coördinatie op het gebied van Vastgoed. Eén van de projecten is de exploitatie en realisatie van de multifunctionele accommodatie (MFA) Bavel, waardoor we extra ruimte creëren voor activiteiten en evenementen.

Wat ga je doen?
In deze rol als projectleider vastgoed neem je plaats in het projectteam van de MFA Bavel. Je staat nauw in contact met andere projectleiders en collega’s die zich bezighouden met gerelateerde onderwerpen van het project.

  • Je adviseert en schrijft mee aan het ontwerp, inclusief inrichtingsplannen, totdat het definitief goedgekeurd is. Deze periode zal ongeveer een duur hebben van 9 maanden.
  • Je coördineert de toetsing van het ontwerp door relevante interne stakeholders. Dit omvat het uitzetten van vragen, het verzamelen van reacties, het geven van terugkoppeling en het uitleggen van keuzes.
  • Je beoordeelt de benodigde sportinventaris en geeft advies omtrent de consequenties in exploitatie.
  • Je onderhoudt contact met aan het project verbonden leveranciers (denk aan sportinventaris en het toegangscontrolesysteem).
  • Je actualiseert de businesscase MFA Bavel zodat altijd de juiste informatie beschikbaar is. 
  • Je levert inbreng in het raadsvoorstel ten behoeve van de overgang van project- naar uitvoeringsfase.
  • Neemt deel aan relevante overleggen van het projectteam, ontwerpteam, de twee werkgroepen en interne afstemmingsoverleggen.
Wie zijn wij?
Gemeente Breda is eigenaar van maatschappelijk vastgoed variërend van cultureel vastgoed, sportaccommodaties, sociale maatschappelijke gebouwen, parkeergarages tot gebouwen voor de huisvesting van de eigen gemeentelijke organisatie.
Het Team Vastgoedbeheer bestaat uit ongeveer 30 collega’s met verschillende rollen zoals technisch vastgoedmanagers, projectleiders, adviseurs, informatiebeheerders en collega’s die het meldpunt beheren voor vragen van gebruikers en huurders. Samen zorgen we voor de instandhouding van de objecten, formuleren we heldere doelen per object en doen we een stap naar voren op het moment dat sloop-, nieuwbouw- of renovatie projecten van toepassing zijn.

Zo ook voor de realisatie van de MFA Bavel waarbij in februari 2023 door de gemeenteraad is ingestemd voor het opstarten van de ontwerpfase. Deze fase is inmiddels in volle gang, waarbij eind 2024 een nieuw raadsvoorstel gereed dient te zijn voor overgang van de ontwerp- naar de realisatiefase.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je hebt een afgeronde universitaire opleiding in de richting van techniek en of bedrijfskunde en of vastgoedmanagement. 
  • Je hebt minimaal 10 jaar ervaring als projectleider.
  • Je hebt ten minste 3 jaar ervaring op het gebied van zowel (project)management en de verschillende fasen van complexe aan relevante onderwerpen verbonden (bouw)projecten met aantoonbare raakvlakken op het gebied van participatie, sport en cultuur.
Wensen bij de opdracht:

  • Je hebt meer dan 3 jaren ervaring in een rol waarbij je complexe gegevens hebt geanalyseerd en effectief heeft samengewerkt met stakeholders binnen multidisciplinaire vastgoed projecten.
  • Je bent bekend met de complexiteit van onderhavige casuïstiek en het bijbehorende traject binnen en buiten een gemeente of de rijksoverheid.
  • Je hebt ervaring in het leiden van overleggen, structureren van nieuwe werkgebieden en het bevorderen van optimale samenwerking en afstemming. 
Competenties:

  • Analytisch; Je kunt complexe gegevens analyseren en deze vertalen naar concrete acties en / of adviezen die van belang zijn voor het project/traject en exploitatie.  
  • Samenwerken; Je hebt ervaring in het leiden van overleggen, structureren van nieuwe werkgebieden en het bevorderen van optimale samenwerking en afstemming. 
  • Besluitvaardig en daadkrachtig; Je bent in staat om uiteenlopende informatie en belangen samen te vatten in (een aantal) acties. Je bent uitstekend in staat om hier opvolging aan te geven. 
  • Communicatief; Je bent in staat op niveau motiveren en te overtuigen, in woord en schrift, en je weet gemakkelijk je weg te vinden in grote/complexe organisaties. 
  • Adviesvaardigheden; Je bent in staat om zowel mondeling als schriftelijk advies uit brengen en dit advies te kunnen verdedigen ten overstaan van verschillende stakeholders zoals directie, bestuur en collega’s van verschillende afdelingen. 
  • Stressbestendig; Je bent in staat om rust te bewaren in een veeleisende omgeving waar veel belangen samenkomen.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-06731
Locatie Breda
Startdatum 21 oktober 2024
Einddatum 31 juli 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 24 u p/w
Intakegesprek 16 oktober 2024
Sluitingsdatum 8 oktober 2024 06:00

Kan ik je op weg helpen?

Anouk van der Pijl

a.vanderpijl@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 192 57
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail