Service Level Manager

Zuid-Holland 24-32 u p/w MBO;HBO;Universitair
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Als Service Level Manager lever je een bijdrage aan het verder professionaliseren van het Service Level Management binnen de afdeling IT. In deze positie werk je nauw samen met de Product Owners en de senior Service Level Manager. In gezamenlijkheid wordt de richting bepaald.
De werkzaamheden bestaan uit:

  • Helder krijgen van de afspraken met leveranciers ten behoeve van een sluitende contractadministratie
  • Ophalen requirements voor bij derden te verwerven diensten
  • Vertalen propositie leveranciers naar voor NWO werkende oplossingen
  • Opstellen overeenkomsten met dienstenleveranciers
  • Actualiseren en optimaliseren contractadministratie
  • Ondersteuning productteams en productowners bij aansturing van het beheer van geleverde diensten
  • Het coördineren van aanbestedingstrajecten (enkelvoudig, meervoudig en Europese aanbestedingstrajecten) in samenwerking met PO en de centrale inkoopafdeling van NWO
  • Inrichten en borgen overlegstructuur met leveranciers
  • Onderhandelen en verwerken van verlengingen
  • Primus inter pares bij escalaties met leveranciers
  • Van de in te zetten kandidaat in deze uitvoerende rol verwachten we uitdrukkelijk een hoge mate van zelfstandigheid.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je hebt ervaring met het werken in een IT-afdeling, waarbij je al eerder verantwoordelijk was voor het servicelevel- en contractmanagement.
  • Je bent gewend om procesmatig te werken en kunt taken structureren.
Competenties:
  • Nauwkeurig: je let op details en vindt het belangrijk om zorgvuldig te werk te gaan
  • Leervermogen; snel eigen maken van nieuwe werkzaamheden
  • Communicatief vaardig, Je verwoordt en presenteert je goed; op papier en in gesprek.
  • Flexibele houding, Je kunt je gemakkelijk aanpassen en snel switchen tussen (complexe) situaties.
  • Samenwerken, Je deelt kennis, informatie en ervaring met anderen en stemt acties op hen af 

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-07361
Locatie Den Haag/Hybride
Startdatum 11 november 2024
Einddatum 11 februari 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 24-32 u p/w

Sluitingsdatum 1 november 2024 16:00

Kan ik je op weg helpen?

Sjef van der Kinderen

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail