Servicemedewerker Microsoft 365

Noord-Brabant 32 u p/w 5 maanden MBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Wij zoeken een enthousiaste en vriendelijke servicemedewerker voor onze Microsoft 365-omgeving. In deze rol help je gebruikers met hun vragen over Microsoft 365. De opdracht duurt 6 maanden (met optie tot verlenging).

Verantwoordelijkheden
- Je helpt gebruikers met vragen en problemen over Microsoft 365.
- Je lost technische problemen op met Microsoft 365 applicaties zoals Teams, OneDrive en SharePoint.
- Je stuurt moeilijke problemen door naar de tweede en derde lijns ondersteuning.
- Je helpt gebruikers bij het gebruik van Microsoft 365 applicaties en functies.
- Je schrijft problemen en oplossingen op in het ticketsysteem.
- Je helpt mee om de gebruikersdocumentatie en handleidingen te verbeteren.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen:
- Je hebt minimaal MBO-niveau 4.  
- Je hebt kennis van Microsoft 365 applicaties en diensten.  
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling.  
- Je hebt een sterk probleemoplossend vermogen en bent klantgericht.  
- Je hebt (bij voorkeur) ervaring met IT-support.  

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-08071
Locatie Roosendaal
Startdatum 13 januari 2025
Einddatum 12 juni 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 32 u p/w
Intakegesprek 16 december 2024
Sluitingsdatum 1 december 2024 11:00

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail