Functieomschrijving
Wij zoeken een enthousiaste en vriendelijke servicemedewerker voor onze Microsoft 365-omgeving. In deze rol help je gebruikers met hun vragen over Microsoft 365. De opdracht duurt 6 maanden (met optie tot verlenging).
Verantwoordelijkheden
- Je helpt gebruikers met vragen en problemen over Microsoft 365.
- Je lost technische problemen op met Microsoft 365 applicaties zoals Teams, OneDrive en SharePoint.
- Je stuurt moeilijke problemen door naar de tweede en derde lijns ondersteuning.
- Je helpt gebruikers bij het gebruik van Microsoft 365 applicaties en functies.
- Je schrijft problemen en oplossingen op in het ticketsysteem.
- Je helpt mee om de gebruikersdocumentatie en handleidingen te verbeteren.
Wat wordt er van jou gevraagd?
Eisen:
- Je hebt minimaal MBO-niveau 4.
- Je hebt kennis van Microsoft 365 applicaties en diensten.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling.
- Je hebt een sterk probleemoplossend vermogen en bent klantgericht.
- Je hebt (bij voorkeur) ervaring met IT-support.