ServiceNow ontwikkelaar

Utrecht 16 - 36 u p/w 4 maanden
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Utrecht heeft jou nodig! Het Serviceplein is de interne 1e lijns dienstverlener voor ICT, HRM en Facilitair en Huisvesting binnen gemeente Utrecht. Specifiek voor het ICT-cluster is de wens om wachtrijmanagement via ServiceNow in te richten om de baliedienstverlening te verbeteren. (ServiceNow is dé servicemanagement tool van de gemeente). Elke week zijn er een paar honderd klantcontacten bij de ICT-balie op het Stadskantoor en werken hier twee tot vier Serviceplein medewerkers.

Als ontwikkelaar ga jij je bezig houden met het vertalen van de wensen van het Serviceplein naar de technische inrichting van de ‘walk up experience module’ in ServiceNow. In de bijlage vind je de functionele wensen van het Serviceplein. Deze opdracht loopt af wanneer de inrichting voltooid is. Bij een fulltime werkweek schatten we dat de opdracht na circa 3 maanden gereed is. Bij minder uren per week zal de opdracht langer duren.

Je taken zijn:

  • Het conform functionele wensen inrichten van de ‘walk up experience’ module voor het Serviceplein ICT binnen de ServiceNow omgeving van de Gemeente Utrecht. Dit in afstemming en waar nodig samenwerking met de ServiceNow ontwikkelaars van de Gemeente Utrecht.
  • Het indien van toepassing afstemmen van afwijkingen van de functionele wensen met de opdrachtgever. Tevens afstemmen van aanvullende vraagstukken om de wensen te (kunnen) realiseren en/of extra mogelijkheden in de module te benutten. (Indien de extra mogelijkheden na akkoord gerealiseerd worden, kan dit uiteraard gefactureerd worden).
  • Het overdragen van de gerealiseerde producten aan de ServiceNow ontwikkelaars van de Gemeente Utrecht, na realisatie van de walk up experience, opdat de Gemeente Utrecht de module zelf kan onderhouden en doorontwikkelen.
Jij hebt:

  • Aantoonbare ServiceNow ervaring in het algemeen, aangevuld met specifieke ervaring/kennis van de ‘walk up experience’ module in ServiceNow.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (voertaal bij de Gemeente Utrecht).
  • Goede communicatieve vaardigheden.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

Heb je werkervaring met ServiceNow?

Wensen bij de opdracht:

Heb je werkervaring met de ‘walk up experience’ module in ServiceNow?
Licht toe met welke aspecten/onderdelen/modules binnen ServiceNow je ervaring hebt.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-07743
Locatie Utrecht
Startdatum 9 december 2024
Einddatum 9 maart 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 16 - 36 u p/w

Sluitingsdatum 22 november 2024 08:30

Kan ik je op weg helpen?

Albert de Feij

a.defeij@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 204 34
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail