Systeembeheerder met Netwerk kennis

Noord-Holland 36 u p/w 12 maanden HBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Gespecialiseerde mede werkers zorgen voor een evenwichtige verdeling tussen incident beheer en projectmatig werken. De medewerkers doen de naam van de afdeling eer aan; repeterende taken worden geautomatiseerd, net zoals die zaken die door de
klant zelf kunnen worden uitgevoerd.
De GGD is in beweging. Gedreven door zaken als decentralisatie van rijkstaken en grote innovatieve kracht van de GGD moet de afdeling Automatisering inspelen op een grote verandersnelheid. Projecten volgen elkaar in rap tempo op, de afdeling is in
transitie en de staande dienstverlening moet gewaarborgd zijn. Binnen dit speelveld is het belangrijk om specialisten aan boord te hebben die niet alleen de techniek van haver tot gort kennen, maar die ook kunnen inspelen op de veranderende behoefte van de klant en mee kunnen denken binnen de transitie.

Werkzaamheden

  • Systeem- en netwerkbeheer. Beheer en ontwikkeling van geautomatiseerde oplossingen binnen een zorg-gerelateerde IT omgeving.
ICT infrastructuur.
  • Er wordt gewerkt met onder meer Windows 2016.
  • En Terminal Servers / Citrix, RES One Workspace, RES One Automation, APP-V, VMWare, ESX Servers en een Nimble storage omgeving.
Het netwerk is ingericht met over het algemeen Cisco apparatuur:
  • Incident en change;
  • Beheer van onze VM omgeving;
  • Beheer van onze Skype for Business;
  • beheer van automatiseringsoplossingen voor beheer en onderhoud van systemen:
  • Analyseren en beoordelen security bevindingen met behulp van Tenable en Logpoint;
  • Ondersteuning bij Security audits;
  • Analyseren en beoordelen security bevindingen met behulp van Tenable en Logpoint;
  • Ondersteuning bij Security audits;
  • maken en beschikbaar stellen van APP-V Sequences; SCCM
  • Operationele beheertaken bijvoorbeeld het implementeren van updates op genoemde systeemsoftware en platformen;
  • Implementeren en documenteren van wijzigingen;
  • Ondersteuning 1e lijns werkplek- en accountbeheerders;
  • Oplossen van reguliere 2de en 3de lijn meldingen .
Alle Amsterdammers en Amstellanders hebben recht op gelijke kansen op gezondheid in de meest brede zin van het woord. Daar werken wij elke dag aan. GGD Amsterdam is de grootste Geneeskundige en Gezondheidsdienst van Nederland. Er werken circa 3.500 mensen verspreid over verschillende locaties. Wij bewaken en bevorderen actief de gezondheid en veiligheid van de bevolking. We willen gezondheidsachterstanden verkleinen en zelfredzaamheid bevorderen om participatie te verbeteren. Onze afdeling bestaat uit een helpdesk en beheerders samen zorgen wij voor de continuïteit van de GGD, daarnaast werken wij mee aan de transitie van onze gehele infrastructuur en dienstverlening naar de standaarden van de gemeente. Deze zullen onder centraal beheer geplaatst worden. We werken in een dynamische omgeving. Een interview met je directe collega's maakt deel uit van de selectie. We zijn op zoek naar iemand die per direct beschikbaar is.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je hebt kennis van Cisco campus network switching and routing dit komt duidelijk naar voren uit de CV (CCNA R&S certificering is een pre).
  • Je hebt kennis van BGP/VLAN routing/policy based routing dit komt duidelijk naar voren uit de CV.
  • Je hebt ervaring met Citrix, Skype for business, RES One Workspace, RES One Automation, APP-V, AD, DNS, DHCP, ADFS, SCOM, SCCM, AlwaysOn VPN, VMware vCenter, Citrix, Powershell.
  • Je beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau.
Wensen bij de opdracht:

  • Je hebt ervaring met Cisco WLAN controller / CAPWAP, Palo Alto Firewalls / Policy Based Routing.
  • Je hebt ervaring met transformaties en migraties binnen een ICT afdeling.
  • Je hebt ervaring met Citrix ADC / Netscaler VMware (virtual) networking.
  • Je hebt ervaring met PRTG scripting Active Directory.
Competenties:

  • Analytisch vermogen
  • Assertiviteit
  • Samenwerken
  • Aandacht voor details
  • Vakgerichtheid
  • Stressbestendig

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-07599
Locatie Amsterdam
Startdatum 1 december 2024
Einddatum 30 november 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 36 u p/w

Sluitingsdatum 13 november 2024 07:00

Kan ik je op weg helpen?

Anouk van der Pijl

a.vanderpijl@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 192 57
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail