Functieomschrijving
Gemeente De Fryske Marren is voor de duur van 6 maanden op zoek naar een ad interim teammanager voor het team klantcontactcentrum. Ben jij een ervaren manager die minimaal 3 jaar gemeentelijke ervaring heeft met aandachtsgebied dienstverlenging/KCC, dan zijn we op zoek naar jou.
Verantwoordelijkheden:
- Je draagt zorg voor de prioritering en bewaakt de uitvoering en coördinatie van de werkzaamheden van het team in samenhang met andere teams en adviseert ter zake.
- Je draagt zorg voor de HR-taken (dagelijkse aansturing, capaciteitsmanagement, verzuim en voortgangscyclus).
- Je geeft uitvoering aan de ingezette doorontwikkeling bij team KCC.
- Je neemt deel aan teammanagersoverleggen en vertaalt dit naar het team.
- Je bent lid van de stuurgroep programma ‘Dienstverlening’. Vanuit daar ben je mede verantwoordelijk voor het behalen van de beschreven resultaten in dit project.
Wat wordt er van jou gevraagd?
Eisen voor de opdracht:
- Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in relevante richting.
- Je hebt recente ervaring met het coachen van medewerkers op een klantencontactcentrum.
- Je hebt ervaring met conflicthantering.
- Je hebt 5-10 jaar leidinggevende ervaring, waarvan tenminste 3 jaar binnen een gemeentelijke organisatie.
- Je hebt recente ervaring met het optimaliseren van KCC-teams
- Je hebt recente ervaring met dienstverlening binnen gemeentelijke KCC's.
- Coachende stijl van leidinggeven.
- Je kunt stevig sturen, zodat de ingezette koers wordt voortgezet.
- Verbindend vermogen: je gaat makkelijk de verbinding aan, je kunt uitstekend luisteren, bent vraaggericht ingesteld en weet medewerkers op een natuurlijke wijze te enthousiasmeren.
- Ontwikkelingsgericht: je zoekt altijd naar manieren om het functioneren van medewerkers en team te verbeteren.
- Do kinst de Fryske taal ferstean of wolst dit leare (je kunt het Fries verstaan of je wilt dit leren).