De belangrijkste verantwoordelijkheden binnen deze opdracht zijn: – Informatiemanagement opzetten. Uitwerken van een advies en implementatieplan voor de professionalisering van de IV-organisatie van de afdeling Financiën van de Gemeente Nijmegen. Dit zorgt ervoor dat financiële processen en besluitvorming optimaal ondersteund zijn en blijven door betrouwbare informatievoorziening. Dit is gericht op de facetten: Processen voor strategievorming […]
7 opdrachten
Vacatures
Functioneel Beheerder ERPx
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door […]
Project- / Programmamanager
Het Identity en Access Management team(I&AM team) is op zoek naar tijdelijke uitbreiding van het team om ons Identity Governance Administration project een boost te geven. Met dit project gaan wij zorgen dat wij aantoonbaar grip hebben op onze identiteiten en toegangen. Onderdeel hiervan is om per functie in de organisatie te bepalen welke rechten […]
Incidentmanager Defensie Bewakings- en Beveiligingssysteem (DBBS)
De werkzaamheden worden verricht binnen de Afdeling Defensie Bewakings- en Beveiligingssysteem (DBBS) van de Defensie Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO). Binnen het Defensie Ondersteuningscommando is, naast de Divisies Defensie Gezondheidszorgorganisatie, Personeel en Organisatie Defensie en de Nederlandse Defensie Academie, de Divisie Facilitair, Logistiek en Beveiliging. Eén van de onderdelen van deze divisie is de Defensie Bewakings- […]
Functioneel Beheerder
OrganisatieDe gemeente Purmerend en in het bijzonder het team ICT is volop in ontwikkeling. Als gemeente willen we weten wat er in de stad speelt, in verbinding staan met onze inwoners en ondernemers. Dat betekent dat we goed in de gaten houden hoe het met onze inwoners, ondernemers én collega’s gaat. Het team ICT bestaat […]
Business Analist Inkoop
De afdeling Inkoop, Contractmanagement & Logistiek (IC&L) zit in een belangrijke fase van een veranderproces: Vanuit de doorontwikkeling van de afdelingsvisie krijgen de inkoopteams meer vrijheid, verantwoordelijkheid en eigenaarschap krijgen door het aanbrengen van focus en expertise. Om deze verschuiving te realiseren, lopen er momenteel parallel meerdere optimalisatietrajecten die de dienstverlening van de afdeling Inkoop […]
Privacy Officer
Als Privacy Officer ben je verantwoordelijk voor het vormgeven en bewaken van het privacy beleid en houdt toezicht op het verwerken van persoonsgegevens binnen de gemeente. Hiertoe zorg je voor afstemming en samenhang met reeds aanwezige processen en informatiesystemen. Binnen onze organisatie is een medewerker aanwezig die we op willen leiden tot Privacy Officer. Onderdeel […]