Door wet- en regelgeving en de veranderende samenleving staat de Gemeente Amstelveen midden in de digitale transformatie, die verder reikt dan technologie. Een van de doelstellingen die in alle digitaliseringsprojecten voorkomt is het optimaliseren van processen (samen, betrokken en oplossingsgericht). De kwaliteitsmanager heeft een grote impact op de doorontwikkeling van procesbeschrijvingen en is verantwoordelijk voor het […]
6 opdrachten
Vacatures
Adviseur Informatiehuishouding
Achtergrond:In 2023 hebben de archiefinspecties van de gemeenten Aalsmeer en Amstelveen een uitgebreide inspectie gedaan op het archief- en informatiebeheer.In het inspectierapport zijn een aantal concrete aanbevelingen gedaan. De gemeenten hebben zich tot doel gesteld die aanbevelingen in 2025 opgevolgd te hebben. In 2024 is een projectorganisatie opgericht en zijn de voorbereidingen getroffen om de aanbevelingen […]
Procesmanager Zero-Emissieloket
V&OR/Stedelijk beheer/team Licht werkt aan de bouw en implementatie van het zero-emissieloket waarin ontheffingen kunnen worden aangevraagd voor toelating tot de zero-emissiezones van de Nederlandse gemeenten met zo’n zone. Dit landelijke loket wordt gebouwd door de gemeente Amsterdam op verzoek van de G4. Het loket is wel al actief, maar er is nog een aantal […]
Project- / Programmamanager
Het Identity en Access Management team(I&AM team) is op zoek naar tijdelijke uitbreiding van het team om ons Identity Governance Administration project een boost te geven. Met dit project gaan wij zorgen dat wij aantoonbaar grip hebben op onze identiteiten en toegangen. Onderdeel hiervan is om per functie in de organisatie te bepalen welke rechten […]
Functioneel Beheerder
OrganisatieDe gemeente Purmerend en in het bijzonder het team ICT is volop in ontwikkeling. Als gemeente willen we weten wat er in de stad speelt, in verbinding staan met onze inwoners en ondernemers. Dat betekent dat we goed in de gaten houden hoe het met onze inwoners, ondernemers én collega’s gaat. Het team ICT bestaat […]
Business Analist Inkoop
De afdeling Inkoop, Contractmanagement & Logistiek (IC&L) zit in een belangrijke fase van een veranderproces: Vanuit de doorontwikkeling van de afdelingsvisie krijgen de inkoopteams meer vrijheid, verantwoordelijkheid en eigenaarschap krijgen door het aanbrengen van focus en expertise. Om deze verschuiving te realiseren, lopen er momenteel parallel meerdere optimalisatietrajecten die de dienstverlening van de afdeling Inkoop […]