Het team Asset Informatiemanagement is op zoek naar documentcontroller voor het beheer van de werktuigbouwkundige dossiers van de installaties van Waternet en gaat helpen om de werktuigbouwkundige dossiers op orde te brengen en te houden.Waternet beheert een groot aantal installaties om de watercyclus te kunnen bedienen. Zo produceren we drinkwater op onze terreinen, transporteren dit […]
18 opdrachten
Vacatures
Medewerker Kwijtschelding en Insolventie
Op dit moment ontvangen wij veel kwijtscheldingsverzoeken die we als Afdeling tijdig willen beoordelen en verwerken. Hiervoor hebben wij extra capaciteit nodig. Voor Waternet zijn wij op zoek naar een medewerker Kwijtschelding & Insolventie. Binnen het team ben je verantwoordelijk voor het tijdig en correct beoordelen en afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken van belastingschuldigen.Je gaat beoordelen aan […]
2e lijns Servicedeskmedewerker IT
Als 2de lijns Servicedeskmedewerker kom jij te werken binnen het team Customer Service, welke deel uit maakt van de Solution Werkplek. Jij zorgt voor een adequate aanmelding, registratie, afhandeling en oplossing van de diverse meldingen die via Topdesk binnenkomen.We werken aan snel resultaat en continu verbeteren. Een uitdagende en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is […]
Projectcoördinator en Adviseur Huisvesting
Als projectcoördinator en senior adviseur Huisvesting ben je breed inzetbaar en ben je verantwoordelijk voor alle lopende projecten en het programmeren van nieuwe projecten, niet alleen in de uitvoering, maar ook in de planvorming. Je stuurt een team met projectleiders aan en verzorgd de presentatie van kwartaalrapportage. Daarnaast heb je ook een actieve rol binnen het […]
IV expert
De Dienst Informatievoorziening van de politie voert verschillende taken uit, waaronder functioneel beheer, advisering, relatie- en service level management en gegevensgebruik en –beheer. Ook wordt vanuit deze dienst de kwaliteit en integriteit van vastgelegde gegevens bewaakt. Er wordt gewerkt volgens het Scaling Agile Model Politie ter ondersteuning van het snel en wendbaar realiseren van de […]
Customer Agent
De belangrijkste taken: Spil in de operationele dagelijkse relatie met klant in het eventproces; Het door specifieke systemen van de klant, dan wel e-mail, telefoon etc. registreren, monitoren en verwerken van service aanvragen; De klant(systemen) up-to date houden; Routeren van de service aanvragen naar de juiste competence centers; Het overleg met de planning inzetten van […]